Top Menu

Stiu ca voi sunteti soferi experimentati si in cazul in care masina derapeaza stiti ca nu  trebuie sa calcati frana cu ambele picioare si sa va puneti mainile la ochi. Si ca il aveti pe Titi Aur la prieteni pe Facebook.

Atentie unde parcati masina. Uitati-va mereu in sus, sa nu fie in apropiere de acoperisuri mari sau scurgeri. Nu vrei sa parchezi un sedan si sa gasesti un coupe. Sau un sloi de gheata in locul cruciulitelor de la oglinda.
Evitati sa parcati in curbe sau in colt de intersectie, chiar daca este loc. Multi stiu, putini cunosc, iar la noi inca functioneaza principiul hit and run.
Nu parcati langa garduri mari, stalpi, ziduri sau orice altceva ce nu poate fi mutat sau daramat. S-ar putea sa te blocheze un munte de zapada, in cazul in care cei de la deszapezire sunt grabiti.
Cand opriti, curatati aripile pe interior. Daca e frig si masina sta mai mult, mizeria ingheata iar cand  virati s-ar putea sa se rupa anvelopele.
Curatati jantele pe interior. Cand masina stationeaza, apa se scurge in partea de jos a jantei si ingheata, impreuna cu mizeria. Cele cateva grame de mizerie inghetata duc la dezechilibrul rotii. Bineinteles, daca si dupa ce curatati jantele problema persista, sigur v-a sarit un plumb, asa ca mergeti la vulcanizare.

Peria sau matura de curatat zapada se tine in casa sau in poseta. Nu va ajuta la nimic sa o aveti in portbagaj daca masina sta sub 30 de cm de zapada.
Si daca se anunta zapezi mari, nu va fie rusine sa legati o sfoara de masina si sa o desfasurati dupa voi oriunde mergeti.

Despre autor

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close