Top Menu
         Pune firmei tale un nume bun. E cel mai simplu si cel mai important pas pe care trebuie sa-l faci. E linia intai, primul cuvant care face legatura intre tine si potentialii clienti. Nu-ti numi firma Cosm-Fan, Gheorgh-Dina, Ion-Rioara, Florea-Morea, Ramo-Oana, etc. Chiar daca tii mortis ca numele tau sa traiasca vesnic. Chiar daca asta iti face nevasta sa se simta patroana. Chiar daca crezi ca succesul inseamna cateva litere din numele tau pe un panou. Aceste nume sunt repulsive, imposibil de pronuntat si greu de tinut minte. Cosm-Fan? Pe bune?
          Nu angaja membri din familie. Nepoate, nepoti, nasi, unchi, amanti… melci, scoici, raci, etc. Nu-si vor da niciodata interesul necesar si vor privi mereu clientii cu superioritate.
          Nu angaja persoane care se considera prea frumoase si prea inteligente. Vei avea acelasi efect de mai sus.
           Romanul e inventiv dar in limitele impuse de obiceiurile satului din care se trage.

Despre autor

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close